Monitoring návštěvnosti

Proč monitorovat návštěvnost?

Sledováním návštěvnosti můžete získat spoustu užitečných informací o návštěvnících nebo vlastních zaměstnancích souvisejících s používáním vašich webových stránek. Monitoring návštěvnosti vám napoví, kolik jich bylo v rámci určitého časového období. Skrz monitoring návštěvnosti zjistíte třeba i to, odkud návštěvníci na stránky přišli, ze které stránky odešli, co stáhli, jak dlouho kde byli. Můžete sledovat i to, jestli v rámci vybrané kampaně splnili vybraný cíl (třeba registrace na stránkách, nákup produktu). To všechno umožňují vybrané nástroje, které pro monitoring návštěvnosti používáme.

Umíme ale víc. Zajímá vás, jak si stojíte ve vyhledávačích? Chtěli byste svou pozici zlepšit (zcela jistě ano)? Možná byste také rádi zjistili, na která místa na vašich stránkách návštěvníci nejčastěji klepou myší. Spousta informací vám může být dostupná, když se do toho pustíte s námi. Monitoring návštěvnosti opravdu funguje a stane se vaším pomocníkem při zakládání marketingového plánu.

Jak monitorujeme návštěvnost?

Využíváme statistické a jiné typy webových aplikací, které nám tato data pomáhají získávat. Z těchto dat umíme zpracovat detailní analýzu chování vašich zákazníků a sepsat doporučení, jak návštěvnost zlepšit, případně tato vylepšení ve spolupráci s vámi realizovat.

Povětšinou se snažíme využívat aplikace, které generují data a uchovávají je na našich serverech, aby tato data zůstala u nás, nikoli u poskytovatelů třetích stran. Máte-li zájem o bližší informace, zašlete nám nezávaznou poptávku a my se s vámi spojíme.

Těšíme se na spolupráci.

tým APASON